Pytania i odpowiedzi

Jak poruszać się po sklepie?

Towar w naszym sklepie podzielony jest na różne kategorie. Niektóre z nich są widoczne na górnym pasku, dodatkowe można zobaczyć w lewym MENU. Tam również dostępne są inne opcje, np. OSTATNIO OGLĄDANE, PRODUKT DNIA,  czy OPCJE OGLĄDANIA, gdzie można wybrać producenta, rozmiar, zakres cen i inne.

Co zawierają kategorie OUTLET, PROMOCJE, NOWOŚCI?

Zostały one stworzone, aby ułatwić przeglądanie i wybór produktów. Outlet prezentuje końcówki kolekcji, starsze modele, wyprzedaże. Kategoria Promocje zawiera towary, na które wprowadziliśmy sezonowe obniżki cen i rabaty. Promocje obowiązują w ograniczonych terminach i mogą dotyczyć określonej ilości. Nowości ułatwiają zapoznanie się z kolekcjami i produktami, które zostały wprowadzone do oferty sklepu. Mogą to być nowe modele lub kolekcje obecnych już marek lub zupełnie nowa oferta produktów.

Czy muszę zalogować się w sklepie?

Nie, ale warto to zrobić, aby skorzystać z pewnych funkcjonalności oraz dedykowanych bonów rabatowych, programów lojalnościowych i specjalnych cen dostępnych tylko dla zarejestrowanych klientów. Dane naszych klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami i są bezpieczne.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o ochronie danych osobowych w MALOU.PL?

Zapoznaj się z treścią następujących stron: Polityka Prywatności oraz Regulamin

Do czego służy opcja "dodaj do przechowalni"?

Jako zalogowany klient możesz dany produkt zapamiętać na przyszłość i powrócić do niego, gdy będziesz już gotowy do zrobienia zamówienia.

Czy wszystkie towary w sklepie są gotowe do natychmiastowej wysyłki?

Dostępność towarów jest różna. Większość możemy wysłać w 24h, inne wymagają skompletowania z różnych punktów sprzedaży, a jeszcze inne muszą zostać zamówione i producenta. Aby otrzymać szczegółowe informacje o wysyłkach i kosztach zapoznaj się z zawartością zakładki "Czas realizacji zamówienia i koszty"

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl