Produkt dnia
MYSTERE - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
MYSTERE - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
249,00 zł 39,00 zł
SPIRIT - stój kąpielowy FREYA (biustonosz)
SPIRIT - stój kąpielowy FREYA (biustonosz)
211,00 zł 139,00 zł
TRIBAL TRAX - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
TRIBAL TRAX - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
190,00 zł 119,00 zł
BEACHCOMBER- sukienka plażowa FREYA
BEACHCOMBER- sukienka plażowa FREYA
199,00 zł 49,00 zł
Promocje
EMERALD BOA - pareo GOTTEX
EMERALD BOA - pareo GOTTEX
869,00 zł 435,00 zł
MAGIC - strój kąpielowy FREYA (kimono)
MAGIC - strój kąpielowy FREYA (kimono)
189,00 zł 49,00 zł
RIVIERA- strój kąpielowy  FREYA (figi)
RIVIERA- strój kąpielowy FREYA (figi)
129,00 zł 49,00 zł
DAY- strój kąpielowy LISCA (komplet)
DAY- strój kąpielowy LISCA (komplet)
249,00 zł 19,00 zł
SIREN - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
SIREN - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
159,00 zł 99,00 zł
SAMOA - strój kąpielowy LISCA
SAMOA - strój kąpielowy LISCA
290,00 zł 19,00 zł
BOOGIE - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
BOOGIE - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
219,00 zł 59,00 zł
DECO SHAPE - biustonosz FREYA
DECO SHAPE - biustonosz FREYA
219,00 zł 99,00 zł
IN THE MOOD - pas do pończoch HUIT
IN THE MOOD - pas do pończoch HUIT
199,00 zł 49,00 zł
SAMARA - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
SAMARA - strój kąpielowy FREYA (biustonosz)
217,00 zł 149,00 zł
BALI - STRÓJ KĄPIELOWY FANTASIE (figi)
BALI - STRÓJ KĄPIELOWY FANTASIE (figi)
149,00 zł 19,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego malou.pl
obowiązuje od dnia 25.12.2014


Sklep internetowy malou.pl  prowadzony jest przez: GTD Sp. z o.o. z siedzibą w siedzibą w Krakowie 30-001, ul Kamienna 19B/67, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd  Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, wydział XII Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000489701, NIP: 5492436555, REGON: 122997875, kapitał zakładowy 50 000 zł, prowadzącą działalność pod adresem Butik MALOU, Galeria Sfera I, ul. Mostowa 5, 43-300 Bielsko Biała, z którą można skontaktować się pod następującymi danymi kontaktowymi: MAIL: biuro@malou.pl  ,  tel: +48 691 022 006

Słowniczek:


•    Sklep internetowy - sklep prowadzony przez firmę  GTD Sp. z o.o. za pośrednictwem sieci Internet
•    Klient - osoba dokonująca zakupu w sklepie internetowym  malou.pl
•    Regulamin - zbiór przepisów regulujących zasady zakupów w sklepie internetowym malou.pl
•    Przewoźnik – firma realizująca usługi spedytorskie
•    Adres dostawy – adres wskazany przez Klienta jako adres dostarczenia produktu
•    Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

 

§ 1. Postanowienia ogólne


1.    Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego malou.pl
2.    Klient musi zapoznać się i zaakceptować postanowienia regulaminu
3.    Do korzystania ze Sklepu internetowego malou.pl niezbędne jest urządzenie (komputer, telefon, tablet) z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa
4.    Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną produktów za pośrednictwem sieci Internet
5.    Płatności za zamówione produkty można dokonać przy odbiorze, przelewem na konto Sklepu internetowego lub za pośrednictwem operatora płatności internetowych.
6.    Wszystkie produkty oferowane przez Sklep internetowy są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek
7.    Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu internetowego podane są w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT)
8.    Sklep internetowy malou.pl wykorzystuje pliki cookies. Klient może wyłączyć obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej

 

§ 2. Proces składania zamówień i warunki ich realizacji


1.    Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok (Sklep internetowy dopuszcza istnienie przerw technicznych, wyłączających go z przyjmowania i realizacji zamówień). Termin wysyłki zamówienia uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu zapłaty i jego akceptacji przez Sklep internetowy. Jeżeli produkt jest dostępny w magazynie Sklepu internetowego, zwyczajowo wysyłka następuje w ciągu 24h od złożenia zamówienia
2.    Niektóre towary mogą znajdować się w magazynach producentów, dostępność tych towarów określona jest jako 3,7,14,21 dni. Realizacja zamówienia takich produktów następuje po sprowadzeniu towarów na magazyn Sklepu Internetowego i jest realizowana zgodnie z zapisami § 2, pkt.1.
3.    Wkrótce po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze Sklepem Internetowym drogą telefoniczną lub mailową
4.    Sklep internetowy zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonego zamówienia w przypadkach uzasadnionych wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku braku zapłaty za zamówienie w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta
5.    W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia
6.    W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Klient informowany jest przez Sklep internetowy o stanie zamówienia. Klient w takim wypadku może podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Klienta, Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia
7.    Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest zazwyczaj ograniczona liczba produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży Sklep internetowy zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia
8.    Do czasu przekazania zamówienia do wysyłki Klient może anulować zamówienie telefonicznie bądź e-mailowo pod adresem: biuro@malou.pl  
9.    Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Klienta adres dostawy poprzez dostępne usługi spedytorskie (przewoźnika)
10.    W przypadku gdy Klient dokonał już zapłaty za zamówione towary a Sklep internetowy nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, Sklep internetowy informuje Klienta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji, lub z całego zamówienia Sklep internetowy zwraca przedpłatę na podane przez Klienta konto bankowe w terminie 10 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty

 

§ 3. Czas realizacji zamówień


1)    Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do Klienta składa się czas sprowadzenia towaru (podawany przy każdym produkcie) oraz czas, jaki jest potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Klienta adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
2)    W przypadku zamówień składających się z kilku produktów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sklep internetowy ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Sklep internetowy i Klient postanowią inaczej.
3)    Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:

a)    W przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na rachunku Sklepu internetowego.
b)    W przypadku płatności przez operatora płatności internetowych – po zatwierdzeniu płatności przez operatora
c)    W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożeniu zamówienia,

4)    Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub brak dostawy spowodowany podaniem przez Klienta błędnego lub niepełnego adresu dostawy

 

§ 4. Koszty dostawy


1)    Koszt dostawy towaru jest uzależniony od:
a)    wybory dostępnej firmy spedycyjnej
b)    wybranej formy płatności (płatność natychmiastowa dokonana przed wysłaniem towaru; płatność za pobraniem przekazywana kurierowi w momencie odbioru towaru)
2)    Koszt dostawy towaru jest wyświetlany podczas składania i zatwierdzania zamówienia. Zatwierdzenie zamówienia wymaga każdorazowo od Klienta wyboru i potwierdzenia formy transportu oraz kosztów dostawy

 

§ 5. Warunki odstąpienia od umowy


1)    Klient, który zawarł umowę kupna-sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny
2)    Koszt zwrotu produktu ponosi Klient
3)    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części
4)    Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu
5)    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
6)    Oświadczenie wysłać należy  na adres E-mail: biuro@malou.pl lub pocztą pod adres: Butik Malou (Galeria Sfera) ul Mostowa 5, 43-300, Bielsko-Biała
7)    W przypadku odstąpienia od umowy,  uważa się ją za niezawartą
8)    Sklep internetowy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep internetowy, Sklep internetowy nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
9)    Sklep internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
10)    Klient ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu internetowego lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep internetowy do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy
11)    Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
12)    Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania

 

§ 6. Warunki reklamacji


1)    Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta, będącego konsumentem, gwarantowanych przez przepisy prawa, należy kierować na adres: Butik Malou (Galeria Sfera) ul Mostowa 5, 43-300, Bielsko-Biała
2)    Sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni
3)    Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep internetowy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sklep internetowy albo Sklep internetowy nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął
4)    Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji, jeżeli zakupiony przez niego produkt posiada wadę fizyczną lub prawną(rękojmia). Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie dwóch lat od daty otrzymania towaru
5)    Sklep internetowy ponosi koszty transportu reklamowanego towaru, z zastrzeżeniem, że wybór spedytora został zatwierdzony przez Sklep Internetowy

 

§ 7. Ochrona danych osobowych


1)    Dane osobowe podawane przez klientów przetwarzane są zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, szczególnie zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997r.
2)    Dane osobowe przetwarzane są przez:GTD Sp. z o.o. z siedzibą w siedzibą w Krakowie 30-001, ul Kamienna 19B/67
3)    Dane osobowe zbierane są w celu świadczenia usług drogą elektroniczną a jeżeli klient wyrazi na to zgodę także w celu otrzymywania informacji handlowej
4)    Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania oraz usunięcia
5)    Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody może uniemożliwić świadczenie usług drogą elektroniczną

 

§ 8. Postanowienia końcowe


1)    W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93) oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014 poz. 827 )
2)    Informacje zawarte na stronie internetowej www.malou.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93)
3)    Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty pojawienia się zmian na stronie www.malou.pl. Zamówienia klientów, przed zmianą Regulaminu realizowane są według Regulaminu z dnia składania zamówienia.
4)    Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014

Załączniki:
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl