Zwroty i reklamacje

Zwroty,reklamacje i wymiany towaru prosimy kierować na adres :

GTD Sp. z o.o. (www.malou.pl)

ul.Chemików 1B/703

32-600 Oświęcim

 

Czasem zdarza się, że wybrany przez Ciebie produkt wygląda inaczej, niż się spodziewałaś lub nie czujesz się w nim komfortowo. Możesz wtedy skorzystać z gwarancji, zwrotu lub wymiany.

W terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania, towar możesz zwrócić lub wymienić na inny, jeżeli jest nieużywany.A więc pozbawiony zapachu, jakichkolwiek śladów noszenia, posiada metki i jest przesłany wraz z oryginalnym opakowaniem.

W wysłanej do nas przesyłce (nie później niż do 14 dni od momentu wysłania formularza) powinny się znaleźć dowód zakupu (lub xero) i wypełniony formularz zwrotu lub formularz wymiany. Poinformuj nas proszę o swojej decyzji zwrotu lub wymiany, co znacznie przyśpieszy czas realizacji. Mailem na adres biuro@malou.pl lub telefonicznie +48 783 77 77 50

Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru są po stronie zwracającego. Pracownicy naszego sklepu nie mogą przyjąć przesyłek, których koszt obciąża odbiorcę oraz wysłanych za pobraniem.

Pamiętaj, aby w przypadku zwrotu lub wymiany stosować się do wszystkich wymogów regulaminu. Naruszenie ich spowoduje odesłanie towaru na Twój koszt. Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości przeczytaj Regulamin lub skontaktuj się z konsultantką.

 

WAŻNA INFORMACJA :

 

Biustonosze usztywniane typu DECO przy powinny być zapakowane do wysyłki tak jak przy dostarczeniu. Nie wolno pakować składając miska w miskę - skutkuje to zniszczeniem biustonosza i odmową uznania zwrotu,wymiany lub reklamacji.


Zwroty


W terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu możesz odstąpić od umowy nie podając przyczyn, a zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zatem, jeżeli chcesz zrezygnować z zakupu wypełnij Formularz odstąpienia od umowy, wyślij go mailem lub pocztą na adres sklepu, a następnie przygotuj przesyłkę z towarem ( z dopiskiem ZWROT), który chcesz odesłać zachowując terminy i wymagania określone powyżej.

Wymiany


Wypełnij Formularz Wymiany, prześlij go mailem a następnie odeślij produkt na adres sklepu z dopiskiem WYMIANA. Koszty transportu odsyłanego towaru ponosi klient. Podkreślamy też, że przesyłki odesłane do nas "za pobraniem" nie będą przyjmowane.

Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku konieczności skorzystania z procedury reklamacyjnej, wypełnij Formularz reklamacji, który wraz z dowodem zakupu prześlij na adres sklepu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl