Zwroty i reklamacje

Zwroty, reklamacje i wymiany towaru prosimy kierować na adres:

GTD Sp. z o.o. (Malou.pl)

ul. Chemików 1B/703

32-600 Oświęcim

 

Czasem zdarza się, że wybrany przez Ciebie produkt wygląda inaczej, niż się spodziewałaś lub nie czujesz się w nim komfortowo. Możesz wtedy skorzystać z gwarancji zwrotu lub wymiany.

W terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania, towar możesz zwrócić lub wymienić na inny, jeżeli jest nieużywany. A więc pozbawiony zapachu, jakichkolwiek śladów noszenia, posiada metki i jest przesłany wraz z oryginalnym opakowaniem.

W wysłanej do nas przesyłce (nie później niż do 14 dni od momentu wysłania formularza) powinien znaleźć się dowód zakupu (lub xero).


Jeżeli nie korzystasz z aplikacji na naszej stronie dołącz także wypełniony formularz zwrotu lub formularz wymiany. Poinformuj nas proszę o swojej decyzji zwrotu lub wymiany, co znacznie przyśpieszy czas realizacji. Wyślij informację mailem na adres biuro@malou.pl lub telefonicznie +48 783 77 77 50

Pracownicy naszego sklepu nie mogą przyjąć przesyłek, których koszt obciąża odbiorcę oraz wysłanych za pobraniem.

Pamiętaj, aby w przypadku zwrotu lub wymiany stosować się do wszystkich wymogów regulaminu. Naruszenie ich spowoduje odesłanie towaru na Twój koszt. Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości przeczytaj Regulamin lub skontaktuj się z konsultantką.

 

WAŻNA INFORMACJA :

Biustonosze usztywniane typu DECO powinny być zapakowane do wysyłki tak jak przy dostarczeniu (sztywne i wystarczająco duże pudełko, które zapobiegnie zgnieceniom). Nie wolno pakować składając miska w miskę - skutkuje to zniszczeniem biustonosza i odmową uznania zwrotu, wymiany lub reklamacji.


Zwroty


W terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu możesz odstąpić od umowy nie podając przyczyn, a zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zatem, jeżeli chcesz zrezygnować z zakupu wypełnij Formularz odstąpienia od umowy, wyślij go mailem lub pocztą na adres sklepu, a następnie przygotuj przesyłkę z towarem ( z dopiskiem ZWROT), który chcesz odesłać zachowując terminy i wymagania określone powyżej.

Wymiany


Wypełnij Formularz Wymiany, prześlij go mailem a następnie odeślij produkt na adres sklepu z dopiskiem WYMIANA. Koszty transportu odsyłanego towaru ponosi klient. Podkreślamy też, że przesyłki odesłane do nas "za pobraniem" nie będą przyjmowane.

Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku konieczności skorzystania z procedury reklamacyjnej, wypełnij Formularz reklamacji, który wraz z dowodem zakupu prześlij na adres sklepu.

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl