Czasem zdarza się, że wybrany przez Ciebie produkt wygląda inaczej, niż się spodziewałaś, nie czujesz się w nim komfortowo, bądź po prostu nie pasuje. Taki produkt możesz zwrócić lub wymienić na inny.
Zwroty, reklamacje i wymiany towaru prosimy kierować na adres:
GTD Sp. z o.o. (Malou.pl)
Chemików 1B/707
32-600 Oświęcim
W terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania, towar możesz zwrócić lub wymienić na inny, jeżeli jest nieużywany. A więc pozbawiony zapachu, jakichkolwiek śladów noszenia, posiada metki i jest przesłany wraz z oryginalnym opakowaniem.
- Przygotuj paczkę - pamiętaj aby zapakować produkty tak, by nie uległy uszkodzeniu w transporcie, zapoznaj się z naszymi poradami poniżej.
- Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty.
- Wyślij paczkę.
- Poczekaj na zwrot pieniędzy.
Możesz także poinformować nas o zwrocie lub wymianie mailem na adres: biuro@malou.pl
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie +48 783 77 77 50.
W wysłanej do nas przesyłce (nie później niż do 14 dni od momentu wysłania formularza) powinien znaleźć się dowód zakupu (lub xero).
Pracownicy naszego sklepu nie mogą przyjąć przesyłek, których koszt obciąża odbiorcę oraz wysłanych za pobraniem.
Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości przeczytaj Regulamin lub skontaktuj się z konsultantką.
Biustonosze usztywniane powinny być zapakowane tak, jak przy dostarczeniu (sztywne i wystarczająco duże pudełko, które zapobiegnie zgnieceniom). Nie wolno pakować składając miska w miskę - skutkuje to zniszczeniem biustonosza i odmową uznania zwrotu, wymiany lub reklamacji.
Zwrot pieniędzy
Zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na zwrot środków, ale zazwyczaj jest to ok. 3 dni roboczych.
Reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku konieczności skorzystania z procedury reklamacyjnej, wypełnij Formularz reklamacji, który wraz z dowodem zakupu prześlij na adres sklepu.