Promocje
Elomi Lucie  biustonosz z głębokim dekoltem, bordowy
Elomi Lucie biustonosz z głębokim dekoltem, bordowy

149,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł
Elomi Matilda biustonosz z głębokim dekoltem, fioletowy
Elomi Matilda biustonosz z głębokim dekoltem, fioletowy

149,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
Elomi Brianna biustonosz z głębokim dekoltem, różowy
Elomi Brianna biustonosz z głębokim dekoltem, różowy

149,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł
Elomi Charley biustonosz z głębokim dekoltem, różowy
Elomi Charley biustonosz z głębokim dekoltem, różowy

169,00 zł

Najniższa cena: 249,00 zł
Elomi cate biustonosz pełny, brązowy
Elomi cate biustonosz pełny, brązowy

149,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł
Elomi Namrah biustonosz z głębokim dekoltem, czarny
Elomi Namrah biustonosz z głębokim dekoltem, czarny

169,00 zł

Najniższa cena: 189,00 zł
Elomi Brianna biustonosz z głębokim dekoltem, koralowy
Elomi Brianna biustonosz z głębokim dekoltem, koralowy

169,00 zł

Najniższa cena: 237,00 zł
Elomi Mariella biustonosz miękki z fiszbiną, różowy
Elomi Mariella biustonosz miękki z fiszbiną, różowy

149,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego malou.pl
obowiązuje od dnia 11.01.2022 


Sklep internetowy malou.pl  prowadzony jest przez: GTD Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie  31-223 przy ul. Pachońskiego 5d/87, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd  Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, wydział XII Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000489701, NIP: 5492436555, REGON: 122997875, kapitał zakładowy 50 000 zł, prowadzącą działalność online pod adresem www.malou.pl, z którą można skontaktować się pod następującymi danymi kontaktowymi: MAIL: biuro@malou.pl  ,  tel: +48 783 777 750  

Słowniczek:

  • Sklep/sklep internetowy - sklep prowadzony przez firmę  GTD Sp. z o.o. za pośrednictwem sieci Internet
  • Klient - osoba dokonująca zakupu w sklepie internetowym  malou.pl
  • Regulamin - zbiór przepisów regulujących zasady zakupów w sklepie internetowym malou.pl
  • Przewoźnik – firma realizująca usługi spedytorskie
  • Adres dostawy – adres wskazany przez Klienta jako adres dostarczenia produktu
  • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

§1Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego malou.pl
  2. Klient musi zapoznać się i zaakceptować postanowienia regulaminu
  3. Do korzystania ze Sklepu internetowego malou.pl niezbędne jest urządzenie (komputer, telefon, tablet) z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa
  4. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną produktów za pośrednictwem sieci Internet
  5. Płatności za zamówione produkty można dokonać przy odbiorze, przelewem na konto Sklepu internetowego lub za pośrednictwem operatora płatności internetowych.
  6. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep internetowy są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek
  7. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu internetowego podane są w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT)
  8. Sklep internetowy malou.pl wykorzystuje pliki cookies. Klient może wyłączyć obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej

§2 Proces składania zamówień i warunki ich realizacji

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok (Sklep internetowy dopuszcza istnienie przerw technicznych, wyłączających go z przyjmowania i realizacji zamówień). Termin wysyłki zamówienia uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu zapłaty i jego akceptacji przez Sklep internetowy. Jeżeli produkt jest dostępny w magazynie Sklepu internetowego, zwyczajowo wysyłka następuje w ciągu 24h od złożenia zamówienia
  2. Niektóre towary mogą znajdować się w magazynach producentów, dostępność tych towarów określona jest jako 3,7,14,21 dni. Realizacja zamówienia takich produktów następuje po sprowadzeniu towarów na magazyn Sklepu Internetowego i jest realizowana zgodnie z zapisami § 2, pkt.1.
  3. Wkrótce po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze Sklepem Internetowym drogą telefoniczną lub mailową
  4. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonego zamówienia w przypadkach uzasadnionych wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku braku zapłaty za zamówienie w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta
  5. W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia
  6. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Klient informowany jest przez Sklep internetowy o stanie zamówienia. Klient w takim wypadku może podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Klienta, Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia
  7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest zazwyczaj ograniczona liczba produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży Sklep internetowy zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia
  8. Do czasu przekazania zamówienia do wysyłki Klient może anulować zamówienie telefonicznie bądź e-mailowo pod adresem: biuro@malou.pl  
  9. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Klienta adres dostawy poprzez dostępne usługi spedytorskie (przewoźnika)
  10. W przypadku gdy Klient dokonał już zapłaty za zamówione towary a Sklep internetowy nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, Sklep internetowy informuje Klienta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji, lub z całego zamówienia Sklep internetowy zwraca przedpłatę na podane przez Klienta konto bankowe w terminie 10 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty

§3 Czas realizacji zamówień

  1. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do Klienta, składa się czas sprowadzenia towaru (podawany przy każdym produkcie) oraz czas, jaki jest potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Klienta adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
  2. W przypadku zamówień składających się z kilku produktów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sklep internetowy ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Sklep internetowy i Klient postanowią inaczej.
  3. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się
    1. W przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na rachunku Sklepu internetowego.
    2. W przypadku płatności przez operatora płatności internetowych – po zatwierdzeniu płatności przez operatora
    3. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożeniu zamówienia,
  4. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub brak dostawy spowodowany podaniem przez Klienta błędnego lub niepełnego adresu dostawy

§4 Koszty dostawy

  1. Koszt dostawy towaru jest uzależniony od:
    1. wyboru dostępnej firmy spedycyjnej
    2. wybranej formy płatności (płatność natychmiastowa dokonana przed wysłaniem towaru; płatność za pobraniem przekazywana kurierowi w momencie odbioru towaru)
  2. Koszt dostawy towaru jest wyświetlany podczas składania i zatwierdzania zamówienia. Zatwierdzenie zamówienia wymaga każdorazowo od Klienta wyboru i potwierdzenia formy transportu oraz kosztów dostawy

 §5 Warunki odstąpienia od umowy

  1. Klient, który zawarł umowę kupna-sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części
  3. Klient może odstąpić od umowy korzystając z aplikacji na stronie sklepu (polecane) lub składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Oświadczenie wysłać należy  na adres e-mail: biuro@malou.pl
  4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem z zastrzeżeniem, że produkty objęte umową zostaną wysłane do sklepu nie później niż w terminie 5 dni od oświadczenia
  5. W przypadku odstąpienia od umowy,  uważa się ją za niezawartą
  6. Sklep internetowy, w związku z odstąpieniem klient od umowy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconych produktów, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep internetowy, Sklep internetowy nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
  7. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
  8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania
  9. Sklep internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej

 §6 Warunki reklamacji

  1. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta, będącego konsumentem, gwarantowanych przez przepisy prawa, należy kierować na adres: GTD sp. z o.o. (butik malou.pl) ul. Chemików 1B/703, 32-600 Oświęcim
  2. Sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni
  3. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep internetowy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sklep internetowy albo Sklep internetowy nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął
  4. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji, jeżeli zakupiony przez niego produkt posiada wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie dwóch lat od daty otrzymania towaru
  5. Sklep internetowy ponosi koszty transportu reklamowanego towaru, z zastrzeżeniem, że wybór spedytora został zatwierdzony przez Sklep Internetowy

 §7 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe podawane przez klientów przetwarzane są zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, szczególnie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. „RODO”) oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 Maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000)
  2. Administratorem Państwa danych osobowych jest GTD Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie  31-223 przy ul. Pachońskiego 5d/87
  3. Dane osobowe zbierane są w celu świadczenia usług drogą elektroniczną a jeżeli klient wyrazi na to zgodę także w celu otrzymywania informacji handlowej
  4. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujące Państwu prawa zostały opisane w polityce prywatności.

 §8 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93) oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014 poz. 827 )
  2. Informacje zawarte na stronie internetowej www.malou.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93)
  3. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty pojawienia się zmian na stronie www.malou.pl. Zamówienia klientów, przed zmianą Regulaminu realizowane są według Regulaminu z dnia składania zamówienia.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 11.01.2022 

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl